Klantenservice

Contact opnemen met HippeMamaShop

Voor vragen kun je onderin deze pagina de meest gestelde vragen bekijken. Staat jouw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via het contactformulier (rechts). Of stuur een mail naar [email protected]. Wij helpen jou graag.
 

VEELGESTELDE VRAGEN

Tijdens het shoppen
Het product
Bij de productinformatie en onder het kopje DETAILS kun je belangrijke informatie vinden over het product.

Voorraad
Alle producten op de site worden uit eigen voorraad geleverd. Is jouw product uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? Dan kun je ons altijd een mailtje sturen voor meer informatie.


Bestellen & Betalen
Heb je een product gevonden die je echt moet hebben? Mooi! Selecteer nu een kleur en/of maat (als dat nodig is) en klik op "IN WINKELWAGEN". Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door bovenin op "Mijn winkelwagen" te klikken. Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op "Mijn winkelwagen" om naar jouw items te gaan. In dit scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen, voor het geval dat ;-) Klik vervolgens op de roze knop "Ga door naar afrekenen". Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen. Dit gaat in 4 stappen:

1. Factuuradres
- Vul hier de adresgegevens in van het adres waar je de factuur wilt ontvangen.
- Wil je het pakketje op een ander adres ontvangen? Dan klik je het vinkje VERZENDADRES = FACTUURADRES uit, waarna je de gegevens van  het verzendadres kunt invullen. 
- Wij adviseren het hokje ACCOUNT AANMAKEN EN GEGEVENS BEWAREN aan te klikken, dat scheelt de volgende keer weer. Want dan onthouden we jouw gegevens.

2. Verzending
- Kies de gewenste verzendmethode

3. Betaling
- Selecteer de betalingsmethode die je wilt gebruiken. Je kunt betalen met iDeal, BankOverboeking, Betaal na Ontvangst (NL), MisterCash (Belgie) en SofortBanking (Belgie).
- Selecteer in het geval van iDeal welke bank je hebt.
- Als je de bestelling afrondt wordt je automatisch doorverwezen naar de veilige website van MultisafePay.

4. Controleer je bestelling
- In de laatste stap kun je je bestelling controleren en eventueel een opmerking toevoegen.
- Je kunt ook aangeven of je onze nieuwsbrief (met kortingsacties, nieuwe trends en musthaves) wilt ontvangen.
- Om de bestelling af te kunnen ronden moet je het eens zijn met onze Algemene Voorwaarden.

Klik tot slot op de zwarte knop PLAATS BESTELLING, dan doen wij de rest van het werk!


Versturen & Levering

We doen onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verstuurd. De artikelen worden uit eigen voorraad geleverd. Voor de verzending van briefpost en pakketpost maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Wij zijn dan ook afhankelijk van PostNL voor een tijdige aflevering.

Kosten
De standaard verzendkosten zijn gratis voor bestellingen boven de 50 euro en voor bestellingen onder de 50 euro is het € 4,95 voor Nederland. Als de bestelling door de brievenbus past zijn de verzendkosten € 2,50. Dit wordt automatisch berekend en is te zien bij de afrekenpagina. De verzendkosten voor België zijn standaard € 5,95. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert.

Verzendbevestiging
Zodra HippeMamaShop jouw pakket heeft verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging. Daarin staat een trackingnummer, als deze code begint met 3S kan je je pakket volgen via PostNL Track & Trace. Als deze de omschrijving brievenbuspost heeft, is deze met brievenbuspost verzonden en kun je deze helaas niet traceren... even geduld dan alsjeblieft, je bestelling is onderweg! :-)

Retour & Ruilen
Retour
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan [email protected] en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en reden van retour. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen. Wij dienen de retour binnen 30 dagen ontvangen te hebben.

Als wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een creditnota ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer als je de order al betaald hebt. Heb je gebruik gemaakt van achteraf betalen? Dan hoef je het openstaande bedrag niet meer te betalen.

Ruilen
Wil je het artikel ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan [email protected] en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en rekeningnummer. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen.

LET OP: Vergeet bij je aanmelding emailtje niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij er voor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is) zonder dat je daar verzendkosten voor hoeft te betalen.

Creditnota
Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 14 dagen op je rekening verwachten waarmee je betaald hebt.

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender
- Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 14 dagen het geld terug storten op je rekening.

Spacer
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »