Verzenden & retourneren

We doen onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verstuurd, bestellingen voor vrijdag 12.00 uur worden dezelfde dag nog verstuurd (tenzij anders aangegeven bij artikel). De artikelen worden uit eigen voorraad geleverd. Voor de verzending van briefpost maken wij gebruik van PostNL en voor pakketpost maken wij gebruik van de diensten van PostNL en/of DHL, dit is geen keuze. Wij zijn dan ook afhankelijk van PostNL en DHL voor een tijdige aflevering.

Kosten
De standaard verzendkosten zijn gratis voor bestellingen boven de 50 euro en voor bestellingen onder de 50 euro is het € 4,95 voor Nederland. Als de bestelling door de brievenbus past zijn de verzendkosten € 2,50. Dit wordt automatisch berekend en is te zien bij de afrekenpagina. De verzendkosten voor België zijn standaard € 5,95. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert.

Indien er een onjuist adres wordt doorgegeven en de bestelling niet afgeleverd kan worden, kunnen wij hier niet aansprakelijk voor worden gesteld.

Pakketpost wordt door PostNL of DHL meerdere keren aangeboden, wanneer het pakket na meerdere afleverpogingen wordt teruggestuurd naar ons zullen de werkelijk verzendkosten worden doorberekend voor het nogmaals opsturen van het pakket. Bij annulering van de order zullen de eerst gemaakte verzendkosten worden ingehouden op het retour bedrag.

Verzendbevestiging
Zodra HippeMamaShop jouw pakket heeft verzonden krijg je van ons of van SendCloud een verzendbevestiging. Daarin staat een trackingnummer, daarmee kan je je pakket volgen via PostNL Track & Trace of via DHL. Als deze de omschrijving brievenbuspost heeft, is deze met brievenbuspost verzonden en kun je deze helaas niet traceren... even geduld dan alsjeblieft, je bestelling is onderweg! :-) Mocht je geen mail hebben ontvangen, kijk dan nog even in de spambox (ongewenste mailbox) want dan is deze waarschijnlijk daar terecht gekomen.

 

 

RETOUREN

Retour
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan [email protected] en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en reden van retour. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen. Vergeet niet een afzender op de doos of binnenkant te noteren, zodat we weten van wie het pakketje afkomstig is. Wij dienen je retour binnen 30 dagen ontvangen te hebben. 

Als wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een creditnota ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

Retour adres:

HippeMamaShop

Strijkmolen 31

8044VH Zwolle

Ruilen
Wil je het artikel ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan [email protected] en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en rekeningnummer. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen. 

LET OP: Vergeet bij je aanmelding emailtje niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij er voor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is) zonder dat je daar verzendkosten voor hoeft te betalen.

Creditnota
Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 14 dagen op je rekening verwachten waarmee je betaald hebt.

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender
- Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 14 dagen het geld terug storten op je rekening.

Spacer
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »